Predict ble etablert i 2020 og hjelper selskaper med å vokse på nett gjennom digital markedsføring. Vi mener de beste resultatene skapes gjennom tette og langsiktige kundeforhold, hvor vi har et solid involveringsnivå.
Som Rådgiver i Predict jobber vi med hele prosessen - vi utarbeider strategi og jobber operativt i konto. Vår struktur og kundebase gir gode forutsetninger for faglig utvikling, og det er i stor grad en selv som setter begrensninger for hva man kan jobbe med.
Det er Christoffer, Håkon og Sindre som jobber i Predict. For å oppnå høy involveringsgrad har vi i praksis rundt 3-5 kunder hver. Vi har ulike samarbeidsformer med kundene vi jobber med - fra å være innleid som markedssjef til å ha ansvar for alt digitalt i samarbeid med interne og eksterne ressurser.
Christoffer etablerte Predict i 2020 fordi han ønsket større påvirkningskraft og mulighet til å jobbe direkte med kundens beslutningstakere!
Ler mer om hans faglige ståsted og motivasjon her!
Hvorfor Predict?
-
Høy involveringsgrad
Vi ønsker å være et alternativ til tradisjonelle performance-byråer, og mener at høy grad av involvering og tillit er grunnpilarer for å lykkes i målet med å bli bransjens dyktigste operasjonelle rådgivere!
-
Dyktige kollegaer
Vi har lang erfaring innenfor faget og sparrer med hverandre på ulike problemstillinger.
-
Ambisiøse kunder
Vi jobber med skikkelig kule merkevarer som har høyt ambisjonsnivå, hvilket gir oss mulighet til å teste nye løsninger og konstant utvikle oss.
-
Christoffer Haugen
Christoffer er daglig leder i Predict, og har over ti års erfaring innen digital markedsføring og jobbet tidligere som leder for betalte medier i RED Performance (RED dentsu X), i tillegg til strategisk og operativt arbeid med et utvalg kunder.
-
Håkon Sund Nor
Håkon har en mastergrad i Strategic Marketing Management fra BI. Han har over seks års erfaring fra strategisk og operativt arbeid innen betalte medier fra ulike byråmiljøer.
-
Sindre Kjosås
Sindre har over seks års erfaring innen søkemotor- og konverteringsoptimalisering fra ulike byråer, og har tidligere hatt rollen som fagansvarlig. Han har jobbet med en rekke kjente merkevarer i Norge, og har bred erfaring fra ulike bransjer.